    From: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płytki chodnikowe z formy
    Date: Sun, 21 Mar 2010 10:43:31 +0100

    > Płytka chodnikowa 35x35 kosztuje 3,5 zł brutto bez rabatu, metrowe obrzeże
    > to koszt ok 10 zł brutto... Chyba lepiej ten czas przeznaczyć na
    > zarabianie
    > pieniędzy, niż na zabawę w fabrykę bruku, co? Przelicz ile czasu zajmie
    > wyprodukowanie kilkuset płytek i obrzeży, ile syfu przy tym będzie, musisz
    > też zainwestować w formy i zrobić sobie stół wibracyjny. Nie kalkuluje
    > się.

    Jak ktoś może zarobić to owszem ale jak ktos ma czas wolny i przychodzi po
    pracy o 15 to mozna poswiecic te 2h albo i mniej żeby sobie codziennie
    zaoszczędzić te 80zł. Czasem lepiej zaoszczedzić niż zarabiać (mniej
    stresujące zajęcie). Mój stół to bardzo prosta konstrukcja (blat 60x100)
    pewnie za 300zł taki używany się znajdzie. A mając kupić 40m2 + 80m obrzeża.
    Poprostu ktoś kto to chce robić musi przekalkulować czy to się opłaci. Przy
    małych ilościach na pewno nie bo trzeba trochę wydać na formy.