  • Data: 2015-03-15 21:43:34
    Temat: Re: Płyty granitowe na folii kubełkowej?
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, ale popatrz na 1 post.Gdybym położył na takich kubełkach, od ręki
    > odpada mi poziomowanie, odwodnienie i pitolenie z zaprawa cementową, czy
    > innymi klejami...
    Znaczy-nie lapię. Wolnomyśliciel jestem.
    Znaczy plytki tam już masz,tylko odlezione?i na to pobojowisko tylko zamieść
    ostrożnie,folia i kamień?Można i tak...
    Ze ty plytki ulożysz na styk,to wcale nie znaczy,że się tam woda nie dostanie.
    naleje się w kubelki i będzie stalo.Dopóki się nie splaszczą,bo do takiej pracy nie
    są przeznaczone.
    Po mojemu wypadaloby plytki,klej i wylewkę zerwać...no może wylewki nie,choć nie wiem
    jaka.Ale dać warstwę drenażowo-wyrównawczą z chudziaka i dobrze ubić.
    Czyli -tak na dobrą sprawę- to ze starego tarasu to tylko wymiary powinny
    zostać.Niestety.Albo za parę lat znów będziesz mial zajęcie...