    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PodĹ?ogĂłwka , kosztorys i co zmieniÄ? ?
    Date: Fri, 12 Nov 2010 09:41:39 +0100

    news:ibitbu$d21$1@news.onet.pl...

    > Kolego, żebyś nie miał wątpliwości co do producenta tego zaworu to
    > zobacz sobie to:
    > http://www.sklep-ogrzewanie.eu/pdf_datasheet.php?pro
    ducts_id=24480
    > Po co kolega Kaszpir ma przepłacać 100zł i kupować za 329zł jak może
    > kupić za 235,20zł ? :)
    > http://www.acmelec.com/UploadFolder/AE-Q%20series%20
    instruction.pdf
    > W przypadku Honeywell-a jest to napewno towar wyprodukowny przez tę
    > firmę i napewno nie znajdziesz ich produktów pod inną nazwą.

    Paręd dni temu byłem własnie bliski kupienia tego akurat zaworu ale nie
    mogłem zdobyć info nt. czasu zmiany pozycji. Ostatecznie to że to jednak
    chinczyk zrobił spowodowałem że zacząłem szukac czegoś innego. Po krótkim
    rozpoznaniu kupiłem zestaw Belimo - kulowy zawór trójdrogowy 3/4 oraz
    siłownik. Też dobra firma.

    Marek