  • Data: 2010-01-12 19:42:14
    Temat: Re: Pod3ogówka na zaworze termostatycznym
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "lukas" <l...@w...pl> wrote:
    > a jaką masz temperaturę zasilania?

    Ok. 50 stopni. kocioł atmosferyczny, ale nie ustawiam więcej na razie, bo
    szkoda mi kasy na gaz (jeszcze nie mieszkam).
    Obawiałem się, że przy 4 razy większej liczbie grzejników podłogówka nie
    będzie grzać, bo opory hydrauliczne spowodują, że woda popłynie przez
    grzejniki, a nie przez podłogówkę, ale nie ma z tym problemu. Poza tym
    zawory termostatyczne w grzejnikach co jakiś czas się przymykają, wówczas
    woda pełną parą idzie w podłogówkę.

    --
    Bartek