  • Data: 2010-09-17 07:22:46
    Temat: Re: Podgrzewacz wody do mycia naczyń. Jaki?
    Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:6c8f49bb-5a13-4e73-8d6b-18e1e228e69a@a30g2000vb
    t.googlegroups.com...
    > A nie lepiej przepływowy ?
    > Mały a podgrzeje Ci tyle wody ile chcesz ...

    Mam przepływowy prowizoryczny nad zlewem 3,5 kW, chcę go zdjąć, bo za mało
    ciepłej wody daje (za mała wydajność).
    Przydałby się ciśnieniowy przepływowy 5 kW, tak byłoby najlepiej, ale moja
    stara
    instalacja elektryczna tego nie pociągnie (w dodatku mam jedną fazę).
    Dlatego myślę o baniaku 10 l z grzałką 2 kW.
    jagr