  • Data: 2021-11-03 07:41:55
    Temat: Re: Podłączenie agregatu prądotwórczego
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Też podobno wymaga. To wymaga? Co to znaczy że podobno. To znaczy że nie wiesz
    tylko zajebałes jak chory w kubeł żeby zaistnieć. Chcesz aplauzu to zapisz się na
    jakieś fora. Tam 150 razy napiszesz " część jestem nowy, i z automatu będziesz
    ekspertem.
    Drogi Zenku, pytam na Grupie, bo sam nie wiem. Jakbym posiadł całą
    wiedzę (nawet nie świata, tylko z zakresu polskich przepisów) to miałbym
    łeb nie jak wspomniany przez Ciebie kubeł, tylko jak gmach naszego Sejmu
    (gdzie mieści się cała mądrość kraju).
    Dlatego dziękuję Mateuszowi za sensowny link.
    A czy wiesz, że Fejsbuk od 2018 miał wprowadzony algorytm powodujący
    narastanie pyskówek polsko-polskich w internecie? Widać, że i na p.m.b.
    trafiły tego efekty.
    https://www.nbcnews.com/tech/tech-news/facebook-whis
    tleblower-documents-detail-deep-look-facebook-rcna35
    80
    Jacek