  • Data: 2011-02-02 06:07:07
    Temat: Re: Podlaczenie kuchni indukcyjnej
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kadar napisał:
    > Nie mam zamiaru jej sam podlaczac ale nie chce zeby stolarz, ktory
    > zdobyl przy okazji uprawnienia spalil mi plyte.

    Słusznie...
    Jednak to tak banalnie proste, że ja sam - choć elektrykiem nie jestem i
    żadnych tam uprawnień nie mam - wziąłem instrukcję, a nawet jak się
    okazało, na obudowie miałem odpowiednie rysunki i...

    Podłączyłem :-))).

    W pierwszym momencie zauważyłem, że działają tylko dwie fazy, to
    podłączyłem na dwie - kuchnia zaczęła normalnie pracować -i zawołałem
    chłopaków. Przyszli, posprawdzali i rzeczywiście coś tam nie zwierało na
    tej trzeciej. Poprawili, przepięli mi już na 3 fazy i jest git.

    Rozumowałem tak samo jak Ty :-) jak mam siłę, to trzeba z niej
    skorzystać i domagaj się zrobienia przedłużacza 5 żyłowego, a nie 3... W
    końcu jak masz samochód, to nie po to, by chodzić pieszo :-DDD.

    Nie ma co się bać :-), to na prawdę jest proste...

    pozdr
    Robert G