    From: "m." <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podłączenie prądu bez pozwolenia na budow
    Date: Wed, 09 Jun 2010 14:46:59 +0200

    kris pisze:

    > Miałbym:
    > Idz i dopytaj w ZE(na telefon do ZE straciłbys mniej wiecej tyle czasu
    > co pisanie tego posta)
    Zdajesz sobie sprawę, że część ZE tkwi jeszcze w czasach komunizmu i na
    dodzwonienie można stracić cały dzień i się nie dodzwonić.

    Powiem więcej: byłem osobiście: z bełkotu i tajemniczej miny (podobno
    znającego się na tym pana) nie dowiedziałem się nic. Mimo, że mógł
    odpowiedzieć: Tak można lub Nie, nie można.

    Mało tego: aby podłączyli prąd trzeba mieć pomiary pętli zwarciowej więc
    się go zapytałem jak zrobić pomiary jak nie ma podłączonego prądu ? I
    mimo usilnych starań ( z mojej strony) zakończył ze mną rozmowę.

    > Co ZE to obyczaj.
    > Może będzie tak jak u mnie, zameldujesz się i dostaniesz prąd i normalna
    > taryfe.

    Na trawniku mam się zameldować ?

    > Do zameldowania niepotrzebne pozwolenie na budowe.

    Żeby się zameldować trzeba mieć pozwolenie na użytkowanie (przynajmniej
    u mnie).

    Pozdrawiam
    m.