  • Data: 2010-04-27 20:09:30
    Temat: Re: Podłoga z desek sosnowych - szpary
    Od: "Maciej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam szpary (podłoga z desek sosnowych we wszystkich pokojach), są różne
    > od 0.5 mmm do 0,5 cm a w niektórych miejscach i więcej). Początkowo mnie
    > to nawet drażniło, bo jak to dziury w podłodze) po jakimś czasie mi
    > przeszło. Teraz nawet nie wyobrażam sobie aby nie było tych "szpar", bo
    > podłoga wygląda jak podłoga a nie jak panele. Ponieważ deski miały wpusty
    > i pióro, nawet po rozsunięciu się ich nie widać podłogi pod spodem tylko
    > deski. Wszystko jest kwestią gustu a o tym trudno dyskutować

    Dięki za wszystkie opinie, ale najbardziej odpowieda mi opinia Olo. Przez
    prawie rok patrzę na te szczeliny, i już przywykłem. Moj szwagier ma parkiet
    dębowy ułożony tak równo i idealnie, bez najmniejszej szczelinki, że wygląda
    jak linoleum, trochę sztuczny. Obstaję więc za szparami.

    pozdrawiam i dzięki za Wasze opinie - Maciej

    P.S. ...i proszę o jeszcze więcej opinii...