    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 4 Oct 2013 07:01:19 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Podłogówka a parkiet.
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 października 2013 15:29:20 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > No to dobry alupex wyklucza uszkodzenie :)
    >

    > kiedyś niechcący chłopcy zrobili próbę alupexa TECE na 60 bar, nowa
    >
    > elektryczna pompa rotenbergera, nei poczekali na mnie chceli się zasłużyć.
    >
    > zastanowiło mnie czemu spod wszystkich uszczelek na rozdzielcza wydostaje
    >
    > sie pod ciśnieniem taki smieszny areozol wody. Jak popatrzyłem na manometr
    >
    > to zdębiałem.

    Nic nie pisałem o alupexie. Ty znowu jesteś śmieszny bo chcesz pokazać jaki jesteś
    ura bura ciotka Zielińska a ze zrozumieniem pięciu zdań nie potrafisz przeczytać. Dla
    mnie rurka taka jak alupex, nawet jak by była na Marsie zrobiona, jest zbyt kiepska
    żeby ją w betonie zatopić. Z tych najdroższych z 60% wytrzyma 10 lat. 25% wytrzyma 20
    lat 10% reszta wytrzyma jeszcze 5-10 lat. Pięćdziesięciu lat nie wytrzyma żadna. Za
    to karbowana kwasoodporna najgorszej jakości, chińska robiona w piwnicy wytrzyma
    minimum 50 lat.