  • Data: 2013-10-21 12:04:42
    Temat: Re: Podłogówka a parkiet.
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor napisał(a):

    > Generalnie na podłogówki to jeśli drewno to deska wielowarstwowa i tyle.

    Jesteś Marku pewien?
    Jakem się przymierzał do wyboru drewna na podłogówkę (bo się kobita
    uparła), to deska wielowarstwowa odpadła zaraz na początku - wszystko
    przez to, że środkowa warstwa była z listew sosnowych pomiędzy którymi
    były na tyle duże odstępy, iż wystraszyłem się tej warstwy izolującej
    jak w termosie.
    Faktem jest, że oglądałem jedynie deski popularnego polskiego producenta
    w popularnych marketach budowlanych. Za to cena tych desek oscylowała
    wokół 100PLN z m^2, więc chyba nie były to najtańsze "odrzuty z
    eksportu"? :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza