  • Data: 2013-10-04 21:47:46
    Temat: Re: Podłogówka a parkiet.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 października 2013 15:31:00 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jedyne to łączniki są elementem który może łatwo ulec uszkodzeniu trzeba
    > uważać.

    A to mam tylko jedna zlaczke w podlodze w kibelku bo przypadkiem rure
    przewiercilem ;-) W scianach mam troche wiecej (glownie trojniki), kupowane
    w lokalnej hurtowni jakies firmowe. Powiem szczerze ze zdziwiony bylem jak
    zalozylismy rure na zlaczke (taka z dwoma oringami) i bez zaciskania
    trzymala ok 4 bary :-) To nie byl test - zapomnialem ja zacisnac i ona
    sobie tak wisiala dwa dni, w trzeci przy grzebaniu w okolicy troche ja
    ruszylem i dopiero wtedy rura "puscila zlaczke" :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.