    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podłogówka , kosztorys i co zmienić ?
    Date: Thu, 11 Nov 2010 13:43:23 +0100

    news:d057ad4d-331b-4d43-9a11-6ee44324b2a4@f20g2000vb
    c.googlegroups.com...
    On 10 Lis, 22:16, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    > A co powiesz na moj silownik?

    > http://kotly.com/product_info.php?products_id=1607

    > Jest solidny i nie wyglada na chinszczyzne (nie wiem czy to nawet nie
    > made in poland?), a jest jednak dwie stowki tanszy od honeywella:)

    Firma Womix jako firma, jest polska. Czy sprzedawany przez nią towar jest
    polski tego nie wiem.
    Czy trwały to może sam się wypowiedz jak długo używasz i w jakiej
    konfiguracji, bo ja nie miałem z nimi do czynienia.
    W przypadku fim takich jak Honeywell, Danfoss, Heimeier, Herz, Joventa i
    kilku innych, których nazw teraz nie pomnę, kupując ich produkty mamy
    pewność, że są wysokiej jakości, nawet jeżeli zostały wykonane przez
    Chińczyków.