  • Data: 2010-11-16 21:25:28
    Temat: Re: Podłogówka , kosztorys i co zmienić ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vl8a1sm61cvm6g@linux-rj.dom...

    > Dokładnie, i on sporo na tym zarabia, bo sklep się z nim dzieli,
    > pewnie na dzień dobry ma 15% jak nie więcej.

    > Dokładnie nie daj sie :)

    No własnie nie daj się !
    Idź do hurtowni i im powiedz żeby oddali swoją marżę, bo skur.... Cię
    okradają :D

    > Pewnie Plumpi nas tu zaraz zakrzyczy :)

    Wali mnie co sobie kupicie. Ja tylko staram się przedstawić za i przeciw i
    niczego nie narzucam.

    > ale trzeba dbać o kasę bo są też
    > inne wydatki i nie można przeginać z kosztami pomp, zaworów czy
    > rozdzielaczy,

    Ale zazwyczaj "co tanio to drogo".

    > które i tak się zużyja i za X lat i tak trezba bedzie wymienić.

    Tyle, że dla chińskiego badziewia X to będzie rok czy dwa, a nawet czas
    liczony w miesiącach, a dla firmowego X to będzie przynajmniej 15-20 lat.
    Tyle pracują już montowane przeze mnie zawory Honeywella na instalacjach
    przemysłowych.