    From: tataglia <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podłogówka w praktyce
    Date: Wed, 08 Jan 2014 20:53:06 +0100

    On 2014-01-08 15:26, Maniek4 wrote:

    > Nigdy tego nie liczylem.

    > Najgorsze jest to, ze najpierw robia a pozniej okazuje sie, ze to
    > idioci. No i oczywiscie wszechobecne przekonywanie wez fachowca. Moze i
    > by wzial tyko skad wiadomo, ze to fachowiec?

    Może tylko/aż przepłaciłem za pompy - a reszta jest w porządku ?
    Pytali mnie czy założyć pompy - a ja odpowiedziałem: "ma być dobrze
    zrobione". Niestety, brak czasu spowodował, że nie miałem kiedy zapytać
    grupy a złożyło się to z momentem wyłączenia serwera przez wyborczą
    przez, który to pisałem na grupę.

    t.