  • Data: 2014-01-09 22:13:28
    Temat: Re: Podłogówka w praktyce
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-09 21:03, Bolko pisze:
    > To ja nawet nie wiedziałem że są z membraną.
    > I kupiłem mamie rok temu w wakacje bez membrany 200 litrów.
    > I od tamtej pory nic nie robiłem.
    > btw:
    > A co do uczenia w szkole podstawowej.I rozpuszczalności gazów
    > To ja maturę mam.
    > Gorzej nawet mam magistra.
    > A żeby Cie dobić to inżyniera tytuł też mam :)
    > I co ?
    > Nie wiedziałem że temeratura ma wpływ na rozpuszczalność gazów w wodzie.
    > Pytanie jak duże

    Nie jestes jak sadze instalatorem montujacym ludziom hydrofory, wiec tak
    z grubsza nie musisz wiedziec. Sadze jednak, ze w swojej pracy starasz
    sie zglebic tajniki wiedzy niz np. jezdzic do klienta srednio raz na
    miesiac i pompowac baniak, a na pytanie czemu tak nie wzruszasz
    ramionami. :-)

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.