    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Podstawowka kl2
    Date: Sun, 19 Jan 2020 23:35:46 +0100

    Lisciasty napisał:

    > Kurna Ty też mylisz kW z kWh???

    Nie, nie myle. Tak mmi się to "h" wklepało.

    > Niby dlaczego? Grzanie prądem jest wygodniejsze od grzania gorącym glikolem.

    Bo grzanie gorącym glikolem jest bez sensu. Nikt na południu Europy tego
    nie robi, tam nigdy temperatura nie spada poniżej zera, więc nie ma po co.
    Nie ma też poroblemu z przegrzaniem -- jakby co, to się wypuszcza wodę.

    > Jakby były ze 2-3 pochmurne dni to by nie wystarczyło.

    Malaga ma bodaj 340 dni słonecznych w roku. Okolice Murcji też nie są
    najgorsze. 2-3 pochmurne dni to dopust boży, podchodzi się do tego tak,
    jak u nas do działalności zakładów energetycznych -- agregat.

    --
    Jarek