  • Data: 2020-01-20 22:01:20
    Temat: Re: Podstawowka kl2
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kadar napisał:

    > Pamiętam kiedyś była dyskusja o wyłączaniu urządzeń które mają stand by
    > np. telewizor. Z tego co piszecie jeśli takich urządzeń s domu jest
    > wiele (a jest ich coraz więcej) to one też swoje ciągną.

    Jeden wat takiego ciągnięcia, co może być dobrym przybliżeniem per sztuka,
    to około 40 groszy na miesiąc. Nie jestem w stanie przejąć się takim
    wydatkiem. Ale też nie umiem sobie wyobrazić, jak bym mógł nazbierać
    w domu 29 takich urządzeń. Mam dwa lub trzy monitory w takim stanie --
    i to wszystko. Więcej raczej nie będzie w najbliższej przyszłości.

    Teraz zajrzałem do specyfikacji monitora:

    Stan uśpienia: 0,5 W
    Wyłączony: 0,5 W

    Żeby zaoszczędzić te 20 groszy, to bym musiał kabel z gniazdka wyciągać.

    --
    Jarek