    From: CezaryT <c...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podwojny zawor czterodrogowy lub trojdrogowy
    Date: Thu, 30 Dec 2010 08:04:14 +0100

    W dniu 2010-12-30 23:12, Plumpi pisze:
    > W jednej pozycji kociol gazowy pracowal by oszczednie jako dwufunkcyjny
    > zapewniajac wode dla 2 osób, pobierajac wode z zasobnika (czasami juz
    > wstepnie nagrzana solarami lub kotlem, a w drugim polozeniu woda bylaby
    > pobierana wprost z zasobnika, a kociol gazowy tylko by ladowal zasobnik.

    Czy jak kocioł dostanie wstępnie podgrzaną wodę do np 50 stopni to
    będzie w stanie ograniczyć przepływowo grzanie wychodzącej wody do
    bezpiecznej temperatury? Z reguły przepływowe mają 24kW i dużą moc
    minimalną.
    Kiedyś szukałem takiego podgrzewacza elektrycznego, który niezależnie od
    temperatury wody na wejściu daje stałą na wyjściu, mimo że grzanie
    prądem powinno być łatwiejsze do ustabilizowania, to wówczas nie
    znalazłem. A może się dużo już zmieniło?

    CezaryT