  • Data: 2013-08-31 17:47:01
    Temat: Re: Polaczenie wyrownawcze
    Od: jan dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Budynku nie widzę,więc chyba ilość"odbiorów"polączeń wyrównawczych jest
    wystarczająca.Pojąć tylko nie mogę,po co one?Przed czym chronią? Chyba tylko przed
    elektrycznością statyczną,bo wszystko masz wystarczająco zabezpieczone przewodem
    ochronnym w każdym punkcie instalacji.No,ale na bezpieczeństwie się nie oszczędza,a
    ja za to nie placę.
    Sądzę,że klopoty ze znalezieniem drugiego elektryka to raczej solidarność
    zawodowa.Dziś ja jutro mnie...Tak samo ciężko znależć murarza,gdy poprzedni odszedl w
    polowie roboty lub zostal wywalon.
    No bo ile można rozpracowywać(no niech)pól setki obwodów w malym domu?Dwóch
    ludzi,trochę przewodu i probówka.No i drabina.Łączność glosowa.
    Tu nic nie poradzę,bo uprawnienia do odbiorów ma jednak mala grupa ludzi.Ale-jeśli
    znajomemu się oplaci,niech szuka.W takiej sytuacji doradzalbym pracowników ZE.
    Pozdro.dolniak