  • Data: 2013-08-31 23:35:59
    Temat: Re: Polaczenie wyrownawcze
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kvpsko$koo$1@node2.news.atman.pl...

    > ... a nikt inny panu rozdzielni po mnie nie podłączy.

    ROTFL

    > I niestety ma rację - do szafki wchodzi kilkadziesiąt obwodów.
    > Niektórych można się domyślać dokąd prowadzą a inne nie wiadomo.
    > Oczywiście żaden nie jest podpisany.

    Problewm jak cholera, ale tylko dla kogoś, kto nie ma pojęcia o
    elektryce i nie umie się posługiwać przyrządami i testerami :)
    Rozpracowanie i opisanie obwodów to raptem robota na 2 godziny dla
    jednej osoby.

    > Znajomy dzwonił kontrolnie do kilku elektryków z ogłoszeń i albo nie
    > chcieli się tego podjąć albo mówili że będą musieli najpierw wszystko
    > sprawdzić, więc będzie to kosztowało prawie tyle co zrobienie całej
    > instalacji, więc niestety chyba ten elektryk kopa nie dostanie :-(

    Problem z dokończeniem roboty przez innego elektryka nie polega na tym,
    że się boją podjąć takiej roboty z powodu rzekomego utrudnienia jakim ma
    niby być brak opisów, lecz często powtarzającym się scenariuszem na
    budowach, że instalator odchodzi nie dokańczając roboty, bo klient jest
    niewypłacalny lub jest zbyt upierdliwy.