  • Data: 2013-09-01 07:59:40
    Temat: Re: Polaczenie wyrownawcze
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-31 23:35, uzytkownik pisze:

    > Problem z dokończeniem roboty przez innego elektryka nie polega na tym,
    > że się boją podjąć takiej roboty z powodu rzekomego utrudnienia jakim ma
    > niby być brak opisów,

    to też, nie tyle chodzi o brak opisów, co o brak czegokolwiek. Jeśli
    przykładowo za położenie przewodów + podłączenie rozdzielni bierze się
    1000zł, to jeśli klient wyda 800zł na samo położenie, to chciałby za
    podłączenie zapłacić 200zł. A dla ciebie (jako wykonawcy) to więcej
    pracy i wolisz zrobić inną instalację, gdzie skasujesz 1000zł i nie
    denerwujesz się, że poprzednik coś zepsuł (bo co miał na myśli łącząc tą
    puszkę, rozłączać wszystkie i łączyć po swojemu - może byłoby
    najsensowniej, ale to też będzie trwało...
    p.s. akurat elektryka to nie moja branża, pracuję w pokrewnej, może w
    mojej po prostu można więcej zepsuć niż w elektryce...

    lecz często powtarzającym się scenariuszem na
    > budowach, że instalator odchodzi nie dokańczając roboty, bo klient jest
    > niewypłacalny lub jest zbyt upierdliwy.

    to też jest ryzyko...

    Łukasz