  • Data: 2014-12-02 14:12:36
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 grudnia 2014 10:30:40 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > no swietnie - to przemysl z czego ten koles jest znany, jakie ma umiejetnosci
    predystynujace do objecia powazniejszego urzedu.
    > Z ponad 400 poslow slyszales o jakis 40 - a wsrod nich byl i biedron. No to od
    czego on byl specjalista? Glosowalbys na mankuta ktorego jedyna zaleta bylaby
    mankuwatosc?

    Na gazetce komentowali ze facet pracowity i kompetentny. Nie wiem czy to mieszkancy
    czy moze jacys klakierzy. Czas pokaze jak sobie poradzi.

    > A teraz jedziemy dalej. Wiadomo ze srodowiska gejowskie stanoswia znikomy procent
    normalnych spoleczenstw ale maja bardzo duzy wplyw poprzez lewackie zwykle media. I
    ta mniejszosc terroryzuje spoleczenstwa - wiele krajow juz padlo.

    Biedron terroryzuje??

    Na marginesie - moze mi zdefiniujesz "lewactwo"? Bo z wykopu wiem ze to cos
    straszliwie zlego ... ale dokladnie nie wiadomo co. Zaczynam podejrzewac ze "lewacy"
    to wrog wyimaginowany.

    > My jeszcze nie - ale oto okazalo sie ze lgbt zyskalo nowa tube w prezencie -
    powazne stanowisko.

    No i co z tego?

    > Czas na eksperymenty na dzieciach w slupskich szkolach.

    Jakie eksperymenty?

    > A czy to sie rozleje na caly kraj to sie zobaczy...
    > Naprawde prosze poczytac jakie spustoszenie sieje seksualizacja dzieci i mlodziezy
    w zachodnich spoleczenstwach - a potem zastanowic sie czy my tego chcemy u nas.

    Co to jest "seksualizacja dzieci"?

    bajcik