  • Data: 2014-12-02 14:40:21
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-02 14:24, Krzysztof Garus pisze:

    > Podejrzewam ze te "coming outy" to jakas forma walki ze stereotypami. Ktos na
    przyklad nie odroznia pedziow od pedofili, wyobraza sobie ze wszyscy geje maja skory,
    czapki policjanta i chodza na czworakach.
    > A tu taki Biedron mowi "ale ja tez jestem gejem, jestem praworzadny, place
    podatki".

    Mnie smieszy to jak on mowi i ogolnie jego "body language". Z duzym
    prawdopodobienstwem mozna okreslic kto w zwiazku jest "zona", ale to nie
    zarzut oczywiscie.
    Jako prezydentowi zycze mu jak najlepiej, bo szkoda miasta. Generalnie
    wolalbym gdyby tak sie nie obnosil. Nawet wczoraj byl z nim wywiad i
    oczywiscie nie obeszlo sie bez stwierdzen typu pierwszy gej prezydentem
    itak dalej. A co mnie to tak naprawde obchodzi?

    Pozdro.. TK