    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Politycznie NTG
    Date: Fri, 05 Dec 2014 18:00:18 +0100
    <m5nj1u$j5$1@node1.news.atman.pl> <m5p2ae$4jp$1@dont-email.me>
    <m5pb0m$rmr$1@node1.news.atman.pl> <m5pfhv$ild$1@dont-email.me>
    <m5phho$38q$1@node1.news.atman.pl> <m5pi9k$tmu$1@dont-email.me>
    <m5pm0q$jh4$1@node2.news.atman.pl> <m5pmpj$fj4$1@dont-email.me>
    <m5pnqa$ab9$1@node1.news.atman.pl> <m5ppvl$rro$1@dont-email.me>
    <m5pr9p$e2o$2@node1.news.atman.pl> <m5q0i5$o3q$2@dont-email.me>
    <m5qf1m$eif$1@node2.news.atman.pl> <m5rle2$j0n$1@dont-email.me>
    <m5rut1$sc7$1@node2.news.atman.pl> <m5s00a$mcd$1@dont-email.me>
    <m5se4i$drm$1@node2.news.atman.pl> <m5seoe$d3k$1@dont-email.me>
    <m5sfoc$fep$1@node2.news.atman.pl>

    On 2014-12-05 15:33, Maniek4 wrote:

    > Ja pisze zeby dac Ci do myslenia. Nikogo nie obchodzi kto gdzie mieszka.
    > Liczy sie powod. Reszta to hipokryzja.
    > Pisales o Osetii i jakos zamilkles. Byla moze rosyjska etnicznie?

    O Osetii było w odp. na histeryczne obawy przed imperlialistycznymi
    zapędami Putina, że zajmą i Polske pewnie!
    Jakoś Osetii i Abchazji nie zajął. Mało tego chciał być gwarantem ich
    niepodległości.

    > Nie pytajac wladz?

    Na to wychodzi. Czuli się widocznie samowystarczalni ze swoim
    parlamentem i autonomią, którą już mieli.
    Tak jak pisałem... panta rhei.

    > Pewnie prawa do granic?

    Jaki jest sens pisać o prawie do ziemii kiedy państwo się rozłazi w
    szwach? Hę?

    > Nie no jasne. hehe

    A więc właśnie. hehe

    > Polski tez nie bylo przez sto lat.

    Ale naród jakoś szczęśliwie ocalał.

    > Moznaby na dobra sprawe uznac, ze nie zyjemy w Polsce tylko w Prusach,
    > Austrii i Rosji. Zupelnie jak Krym, czyz nie?

    No właśnie nie ma tu analogii!
    Ani logiki niestety.
    Naród na Krymie chciał do Rosji. Putin bez tego nic by nie ugrał. Nic!

    > Patriota znaczy.
    > Pozostaje pogratulowac.

    Ręce opadają...
    Piszę stale o tym, że chodzi o *wewnętrzne* parcie do autonomii.
    Dla mnie ciekawe są powody, dla których dane regiony chcą np. autonomii.
    Chłodna ocena, rozumiesz? Forum dyskusyjne... i takie tam.
    Ostudź gorącą głowę.

    Ale skoro już wchodzimy na temat patriotyzmu, to akurat aneksja Krymu
    jest Polsce na rękę.
    Banderowcy to oprawcy, których zbrodnie pamięta jeszcze doskonale żyjące
    pokolenie. Nowe pokolenie jest niestety za głupie aby wyciągnąć z tego
    jakąś lekcję. Ukraina niepodległa - oczywiście ale Ukraina silna nie
    jest nam na rękę. Resentymenty na wschodnich ziemiach są silne a Bandera
    to na Ukrainie bohater narodowy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info