eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePolityk w TV powiedział: dom zerooenergetyczny za 270 tys zł › Re: Polityk w TV powiedział: dom zerooenergetyczny za 270 tys zł
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Polityk w TV powiedział: dom zerooenergetyczny za 270 tys zł
    Date: Tue, 7 Jul 2015 11:53:53 +0200
    <mndkcg$cuq$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mndr7k$cjt$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <mne0kr$hqv$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>

    dyskusyjnych:22dbaeb5-78a2-42bc-8d04-2d6fd0c0def4@go
    oglegroups.com...

    > Ale wody? Woda jest na ziemi w obiegu zamknietym. Wiem, ze niektorzy
    > uwazaja, ze jak sie przykreci kran w Polsce to w Afryce wybucha gejzer i
    > poi male spragnione murzynki ale ja tak nie mysle :)

    Patrzysz przez pryzmat swojej oczyszczalni - wtedy OK.
    Natomiast jak ktoś ma szambo albo kanalizację to czysta woda jest takim
    samym zasobem jak energia - bo jej oczyszczenie będzie wymagało energii.
    Owszem sporo mniej energii niż podgrzanie ciepłej ale skoro mnie
    oszczędzanie nić nie kosztuje to nie ma powodu bym używał spłuczki starego
    typu.

    > Wlasnie bylem w szoku, ze tam wszedzie trawka byla nisko skoszona, gesta
    > i miala ciemny, jednolity zielony kolor :)

    Znaczy się nie mają kryzysu skoro ich stać na podlewanie,

    > Co do parkow - nie wiem o ktorym
    > piszesz

    Np. Chopina, czy Grunwaldzki w Gliwicach (ostatnio tylko te widuję)
    Oraz wiele skwerków (prawie na każdym skrzyżowaniu) - nikt ich nie podlewa
    ale też zbyt często nie kosi.

    >, ja zadko w parkach bywam. Zreszta sa rozne gusta co do trawnikow -
    > moj sasiad np. uwaza, ze woli trawnik "jak natura dala" i ma na nim
    > wszelkie
    > zielsko z wszystkimi mozliwymi chwastami. Kosi dopiero jak przejsc nie
    > mozna
    > podkaszarka, nierowno. I mu sie tak podoba :) Ja zas bym tego trawnikiem
    > nie
    > nazwal - blizej temu do laki.

    Ja koszę gdzieś na 5 cm wysokości i pozwalam jej rosnąc powyżej 10, może do
    15

    > U mnie to koniecznosc - droga utwardzona z byle czego, na odcinku ~120m
    > musze
    > miec szczelna zaslone przed kurzem :)

    No ja z tego samego powodu mam tuje, ale już obok rosną cisy i bukszpan i
    już za 10 lat będę miał ładny żywopłot i tuje wywalę.

    Pozdrawiam
    Ergie