  • Data: 2009-01-09 19:25:08
    Temat: Re: Pomidory hamer...
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mirzan napisał:

    > Moje pomidory:
    / ........../
    a to moje z Ameryki via Ikselka: Black Prince, Black From Tula,
    Cherokee Chocolate, Brandywine Sudduth`s Strain, Chapman i Principe
    Borghese do suszenia.
    Nasiona kupowane w sklepie to Faworyt , typu malinowe lecz
    drobniejsze,nie zawiodły mnie przez 2 lata uprawy. Delikatne w smaku,
    doskonałe na przecier do picia , sosy i zupy, do jedzenia wolałabym
    nieco twardsze.
    Z nasion od hohoho zbieranych to Bawole Serce.
    W ubiegłym roku przetestowane w zielono- żółte paski to ciapa bez smaku,
    Betalux żadna atrakcja ,kupiona sadzonka Hector - też owoce nie
    zachwyciły chyba ze mi coś innego wcisnęli. I jeszcze dostałam 3 włoskie
    pomidory na przetwory,jasnoczerwone, krzewy były oblepione
    jasnoczerwonymi podłużnymi owocami. Na przetwory za mało więc zjadłam /
    takie sobie/, nasiona zostawiłam więc może tym razem na ketchup,leczo i
    sałatkę grzybową nie będę kupowała.

    Pozdrawiam, Barbara