    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pomoc w odczytaniu mapy topograficznej
    Date: Mon, 15 Mar 2010 15:57:22 +0100

    Uzytkownik "Wwieslaw" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:4a5c3921-b44b-49c0-98c9-e83b5e7409f2@i25g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 15 Mar, 15:32, "Budyn" <b...@g...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Wwieslaw" <j...@g...com> napisal w
    > wiadomoscinews:85ff16ad-e334-420f-903a-cb59709a770b@
    r1g2000yqj.googlegroups.com...

    > linia energetyczna prawdopodobnie sredniego napiecia, dosc dluga droga
    > dojazdowa (przylacza+utwardzenie), te niebieskie kreski to chyba mokradla
    > czy jaies podmokle laki a na góreczce postawisz dom :)

    Brzmi optymistycznie, tez bym tak sobie to wyobrazal ;)

    Czy przy atrakcyjnej cenie warto sie pchac w takie rozwiazanie (gdzie
    od drogi publicznej do "domu na gorce" mam podmokla lake)?
    Czyli, przy zalozeniu atrakcyjnej lokalizacji w sensie widokow i
    sasiedztwa, ceny (kilkadziesiat % ponizej ceny rynkowej dzialek
    plaskich i suchych), i braku innych niespodzianek, czy przedsiewziecie
    moze mic sens ekonomiczny/? jezeli na gruncie oszczedzam, powiedzmy,
    60kpln, czy jest to kwota za ktora naprawie niedogodnosci, tj.
    przylacze prad i utwardze dojazd?

    Brac jesli Ci sie podoba, zrobisz wykop pod fundament i usypiesz sobie
    piekna groble dojazdowa z tej ziemi.
    Transformator masz dosc blisko wiec nie ma sie czym martwic, no i oczko
    wodne juz gotowe ;-))))
    Poziomice sa co 1 m juz dopatrzylem, piekny material na ladne
    zagospodarowanie.

    --
    pozdrawiam
    Andrzej