  • Data: 2009-03-18 23:07:14
    Temat: Re: Pompa ciepła
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Mar, 15:14, Usrobo <u...@o...pl> wrote:
    > adam sz. chyba na urlopie wiec spokojnie ;)

    Ha ha ;-)
    Ja tego tematu nie rusze! Wszystko jest w archiwum po dziesiec razy
    tlumaczone, niech se autor watka znajdzie :-)

    U mnie teraz temat na topie to ocieplenie poddasza i montaz stelazy
    pod kg. Zanabylem poziomnice laserowa krzyzowa i od piatku ruszam z
    robota, poki co koncepcyjnie ukladam sobie wszystko w glowie. Wiec
    jakby ktos mial cos do powiedzenia w temacie to zapraszam.

    Blagam - tlumaczenia na temat wyzszosci pomp ciepla nad piecem na
    ekogroszek zostawmy na za rok :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.