    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pompa ciepla Kaisai
    Date: Thu, 16 May 2024 07:26:26 +0200

    > Z Panasami to jest tak, że albo tego zamontowali setki tysięcy w Polsce
    > albo ja bym nie pokładał za wielkich nadziei w specjalnie lepszą jakość.\

    Hę? Nie rozumiem :>

    > Na jakie forum o PC nie wejdziesz, to zawsze ktoś ma problem z Panasem.

    To chyba mało czytasz o chińskich klonach :>

    > Choćby taki, że z fabrycznym oprogramowaniem przełączanie zaworu 4D
    > następowało za szybko i u niektórych się ten zawór "zawiesił".

    Nie słyszałem o tym, ale poprawiałem jednego panasa po paprokach którzy
    nie potrafili podłączyć prawidłowo zaworu bo kupili jakiś zamiennik (nie
    żeby Panas był "oryginałem", to brandowany Honeywell) i zawór otwierał
    się tylko w jedną stronę a w drugą już nie chciał.
    Sygnał na zmianę położenia zaworu trwa naprawdę długo i ciężko chyba
    znaleźć na rynku coś co się w tym czasie nie przełączy.

    > Jak wzywałeś serwis co roku jak producent przykazał i miałeś szczęście, to
    > wgrali aktualizację. Ale pewnie do tej pory setki osób czeka na swoją
    > kolej.

    Panas robi zdalny update, o ile się ma podłączenie do internetów.

    L.