  • Data: 2009-01-10 01:08:12
    Temat: Re: Pompa ciepla - koszty
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sty, 20:46, "Maniek4" <t...@p...fm> wrote:
    [...]
    > To tak jak z drzwiami o ktorych kiedys rozmawialismy w jednym z watkow,
    > wszystko to wcale nie musi byc gorsze, a moze i lepsze jak ktos wlozy w to
    > troche serca.

    Ano :)

    [...]
    > Majzla??

    Sie wzialem za rozszalowywanie drugiej polowy stropu i tak na drabinie
    zaszalalem, ze wbity pod kantowke majzel (taki duzy - do kucia
    betonu;) jakos tak zasprezynowal ze zrobil fikola i walnal mnie prosto
    miedzy oczy "ostrzem" :-) Nie wiem dokladnie jak bo na chwile mnie
    zacmilo, a potem w lekkim szoku z kapiaca na podloge krwia spinkalalem
    jak najszybciej do samochodu i do domu, zebym gdzies nie zemdlal na
    sniegu i tym mrozie :))) Horror ! :P Jutro kantowka dostanie za to
    pare szlagow z kilofa ;)

    > Ja kiedys przycialem sobie palce w kosiarce do trawy. Najlepsze
    > jest znieczulenie wbijane prosto w swieza rane, po trzy razy w kazdy palec.
    > :-)) Jak Ci miecho nie wisi, to pewnie nie musisz isc, oby tylko zakarzenie
    > sie nie wdalo.

    No ja mysle ze sie obejdzie bez szycia, glupio bym wygladal z krzyzem
    na czole, bo akurat krzyzuje mi sie to z kiedys szytym nosem (tez
    miedzy oczami tylko w poziomie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.