  • Data: 2014-08-19 14:34:26
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - ranking
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 sierpnia 2014 13:05:32 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ja mam w biurze ciągle klimę ustawione na 21stC i nie widzę powodów czego miałbym
    ustawiać na 25 skoro na zewnątrz 30.

    Ja mam w biurze ustawione na 26stC i jest idealnie. Ponizej jest za chlodno!
    Ale to moze byc kwestia samego sterownika, czy nawet umiejscowienia
    klimatyzacji w stosunku do miejsca gdzie przebywasz (jak bedzie wialo
    bezposrednio na Ciebie to moze byc Ci chlodno, jak "za rogiem" to cieplo ;)
    Kazda klima moze miec w innym miejscu czujke temperatury i inaczej interpretowac
    kiedy osiagnela zadana temperature :)

    > Dom mam murowany bardzo akumulacyjny i spokojnie obchodzę się bez klimy- temp chyba
    tego lata nie przekroczyła w domu(na parterze) 25stC

    Ja w tym roku tez obylem sie bez. Co roku wiosna zastanawiam sie czy ta klime
    na lato montowac i jakos tak zawsze to lato mija bez wiekszych ekscesow
    termicznych :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.