  • Data: 2014-08-19 15:13:34
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - ranking
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 sierpnia 2014 14:34:26 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Ja mam w biurze ustawione na 26stC i jest idealnie. Ponizej jest za chlodno!
    > Ale to moze byc kwestia samego sterownika, czy nawet umiejscowienia
    > klimatyzacji w stosunku do miejsca gdzie przebywasz (jak bedzie wialo
    > bezposrednio na Ciebie to moze byc Ci chlodno, jak "za rogiem" to cieplo ;)
    > Kazda klima moze miec w innym miejscu czujke temperatury i inaczej >interpretowac
    kiedy osiagnela zadana temperature :)

    Może masz rację. Z 10 lat już w tym samym biurze jestem ale termometru się nie
    dorobiłem. Opieram się na ustawieniu sterownika klimy- na pilocie jest 21stC;)

    > Ja w tym roku tez obylem sie bez. Co roku wiosna zastanawiam sie czy ta klime
    > na lato montowac i jakos tak zawsze to lato mija bez wiekszych ekscesow
    > termicznych :-)
    U nas podobnie co roku dyskusja o klimie i zawsze na dyskusji się kończy;)
    Z tym że ja jeśli już to będę montował do sypialni naszej i dzieciaka.