  • Data: 2011-11-07 03:48:09
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrzna
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-07 00:11, Jackare pisze:

    > W przypadku pompy powietrznej masz do czynienia z rodzajem sprężarki
    > która przetwarza 1 kW energii elektrycznej w około 4 kW energii
    > cieplnej,

    Dlaczego nie napiszesz zamiast "około" słowa "do"?
    Przy temperaturach poniżej zera sprawność tego ustrojstwa znacznie
    spada, a sądzę też, że poniżej - 20 wogóle może nie działać.
    Co z obmarzaniem parownika?
    Mam u siebie klimatyzację Fujitsu inverter i ona daje radę grzać do -17
    st. Niestety w takich temperaturach nie daje 1:4 tylko 1:1 albo nawet mniej.
    Jacek