  • Data: 2013-02-05 23:40:25
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrzna i tłumik
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 23:08:45 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > dokładnie tak samo twierdzi o mnie news. Przywitaj sie z kolegą, taki klub z nieco
    odmiennym pojęciem o fizyce :-) Ale gdybys kiedys doszedł do innych wniosków to mam
    nadzieje sie pochwalisz :-)))

    > A poza tym rozczarowałes mnie bo myślałem ze udowodnisz mi jakis błąd we wzorze
    który podałem, łeeeee....

    > b.

    Nie miałeś racji i to nie podlega dyskusji. Mnie wisi i powiewa jakie ktoś ma o tobie
    zdanie. Dla mnie liczy się tylko moje zdanie. Nie mam pojęcia dlaczego nie ogarnąłeś
    tematu. Może brak wyobraźni co się dzieje w skali mikro, może brak wiadomości.
    Zresztą to bez znaczenia. Istotne że pogadać się dało. A że mamy różne zdania. Życie.
    Na pewno któryś z nas ma rację. Dzisiaj mam ją ja.