  • Data: 2019-10-04 07:57:27
    Temat: Re: Pompa obiegowa wody - chyba mi się zepsuła
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz Budyn pomysl co z zaoszczedzona woda zrobic? Bo ja jakos nie moge znalezc
    zastosowania dla zaoszczedzonej wody. Nie znam sie na tyle na wodociagach ale czy ta
    zaoszczedzona u mnie woda pojawi sie w Afryce na przyklad? Powietrze tez mam
    oszczedzac i wolniej oddychac?

    Jedno jest pewne - im bardziej będziemy oszczędzać wodę czy prąd, tym
    bardziej będą drożeć.
    W końcu producent (w przypadku wody "producent") swoje musi dostać.