  • Data: 2019-10-07 09:29:13
    Temat: Re: Pompa obiegowa wody - chyba mi się zepsuła
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, October 7, 2019 at 8:57:23 AM UTC+2, ąćęłńóśźż wrote:
    > Zrobienie osobnych liczników w kuchni i osobnych w łazience to żaden problem
    techniczny.
    > Oczywiście kłopot z legalizacją tego co 5 lat, i tu jakoś technika powinna się
    rozwinąć.

    Dac sie da, dla mnie najwiekszy problem z takim rozwiazaniem to odczyty. Co jakis
    czas (rok?) przylazi ktos do mieszkania, trzeba wtedy byc w domu, do tego placze sie
    po kuchni, lazience... lipa ;), no i zazwyczaj te liczniki sa "ladnie obudowane",
    czyli trudny dostep...
    Licznik powinien byc w ogolnodostepnym miejscu (np. klatka schodowa) lub odczyt
    zdalny - tak mam od 2 lat z podzielnikami CO w bloku (pewnie po 5? 10? latach beda je
    wymieniac jak baterie padna...)