  • Data: 2017-04-07 15:30:28
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 15:25:51 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

    > Zdane sobie sprawe ze prawde napiszesz jak sie pomylisz. Chujowo mycie tynkow i
    kostki, na dodatek kilka razy do roku, koresponduje z lansowana przez Ciebie
    beztroska zycia we wlasnym domu.

    A co nie jest beztroskiego w umyciu sobie domu do porzadku? :) Moge to
    sobie zrobic kiedy chce, jak chce, czym chce i czy chce. Moge to zrobic
    totalnie beztrosko - np. w samych gaciach przy grzejacym sloneczku popijajac
    w miedzy czasie browara :)

    > Specjalnie mnie nie dziwi ze myjesz dom z zewnatrz kilka razy do roku, wszak w
    Wodzislawiu jednym z nielicznych miast w Polsce caloroczny limit zanieczyszczen
    powietrza mieszkancy wyrobili w niecale dwa miesiace.

    Wodzislaw jest jednym z setek miast w calej Polsce, gdzie taki limit jest
    przekraczany - Lodz plasuje sie tez w czolowce :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.