  • Data: 2013-11-18 13:04:54
    Temat: Re: Pomysł na instalacje CO
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a5426563-e6e0-466d-bb42-a898cef22d44@googlegrou
    ps.com...
    >temperatura -5stC, moc: 9,2kW i zuzycie: 18291kWh.

    -5 w nieogrzewanym garażu? Pewnie masz w OZK styropian pod podłogą - wywal
    go i powiedz co wyjdzie. Nieogrzewany garaż ma również być ocieplony - i
    stac na gołym gruncie. Tak na oko nie powinno spaść do zera - u mnie mam
    zima z 10stopni.

    A te -20 to OZK skąd bierze? Jest brane pod uwagę ze to są pojedyncze dni w
    roku i troch trwa zanim budynek sie schłodzi?

    b.