  • Data: 2009-09-17 04:07:09
    Temat: Re: Popękany tynk cementowo-wapienny
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Wrz, 20:56, JanuszK <J...@m...o2.pl> wrote:

    > Ja by juz ich za to pogonił.

    Ja ich pogoniłem od razu.
    ;-)
    Tak jak pisałem to był test. Jakby go zdali to robiliby wszystkie
    tynki. Ale na odchodne zaskoczyli mnie takim stwierdzeniem, więc żeby
    się niepotrzebnie nie czepiać następnych (a obecnych obciążyć z
    czystym sumieniem za stratę materiału) to wolę się zapytać.
    ;-)

    > ZA dużo, małe sią mogą pojawić ale takie duże to źle. Znaczy za grubo
    > naraz położyli.

    Albo było za mokre.

    > Oczywiście ściankę całą skończyli> w 1 dzień (pewnie tu pies pogrzebany - brak
    wymaganych przerw

    > U mnie w 1 dzień zrobili pół kondygnacji.

    Ze szprycem? Ile się powinno odczekać pomiędzy szprycem a obrzutką?

    > Ja mam cemen-wapienny i nie mam żadnej pajęczynki.

    No właśnie.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.