  • Data: 2009-01-10 21:38:11
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    "ygreko" <...@...com> wrote in message news:gkao9b$qcm$1@node2.news.atman.pl...

    > Do pozostalych: rzeczywiscie WiFi nie przelatuje wszedzie gdzie trzeba,
    > nawet ja mam AP (zabezpieczony WPA2 Personal zreszta) i w jednym z
    > pokojow, jakies 5 metrow od AP mam w konkretnym miejscu dziure w zasiegu,
    > tzn. idzie kilka kilo na sekunde, a jak przestawie lapka w inne to znowu
    > wypelnia rure.

    Zgadza się. Mnie wifi z WPA2 działa na kilkanaście metrów. Przez strop już
    nie chce na dół. Kupiłem specjalne antenki Linksysa, takie długie dookólne i
    nic to nie dało. Czy ustawię 10mW 42mW default czy 250mW też niewiele
    zmienia. Mam 3 kanały odstępu od innych wifi, które słyszę na -89dBm
    najsilniejszą.
    Wifi to mina chyba, że w zasięgu wzroku przez drewniany strop.
    Widzisz są takie playery Popcorn z HDMI bezdyskowe. Mogę z serwera oglądać
    na nim pliki w HD, a serwer ma zainstalowanego truecrypta :-)