    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Date: Sat, 10 Jan 2009 22:41:02 +0100
    <49687281$1@news.home.net.pl> <gk9se8$16$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gk9v8j$qv0$1@news3.onet> <gka7bs$odi$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkaaea$b0q$1@opal.futuro.pl> <gkadmd$nea$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gkaeeo$bci$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gkafnk$ke$1@news.interia.pl>
    <gkahpl$sp2$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gkah0n$2i3$1@news.interia.pl>
    <gkak4f$nkd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkaksp$3jq$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4968d55c$1@news.home.net.pl>
    <gkalf2$8sn$1@news.interia.pl> <gkb0u9$mq3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkb245$r5u$1@news.interia.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gkb245$r5u$1@news.interia.pl...

    > Tez nie lubie kabli i ostatnio kupilem sobie fajna myszke Logitech LX8,
    > fajna skoro tak o myszkach. W domu nie wiem czy bede mial WIFI, w kazdym
    > razie kabel polozylem. Zajelo mi to 1 dzien i nie cale 100zl. Korzystam
    > glownie z laptopa, bo tak mi pasuje, ale mimo ze to laptop, to caly czas
    > musze byc podpiety do sieci 230, jezeli dluzej chce pracowac. Wiec skoro
    > zasilacz mam podlaczony caly czas, to i moge podlaczyc sobie skretke,
    > wazne zeby gniazdo bylo w poblizu, ale trudno o takie w salonie np. 30m,
    > czy trawie przed domem. Korzystam tez z iplusa, wiec i tak mam
> [...]

    Moim zdaniem od WiFi nie da sie uciec. Coraz wiecej rzeczy bedzie
    bezprzewodowych. Automatyke domowa mam na kablach ale dzisiaj bym ja robil
    na ZigBee. Roznych urzadzen komunikujacych sie jest coraz wiecej, wiec i
    samo kladzenie kabli zabierac bedzie wiecej czasu i kosztow. W tej chwili
    czekac juz tylko jakies sensowne wireless hdmi i konieczne beda tylko kable
    zasilajace.

    BTW Ja bym sie w jeden dzien z calym domem nie zmiescil (nie, nie jest taki
    znowu duzy) i chyba stowa by nie starczyla. Do garazu tez pusciles skretke?