  • Data: 2009-01-11 17:44:09
    Temat: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na WiFi to nic nie chce działać poprawnie na ponad kilkanaście metrów i do
    > tego co jakiś czas ten 2 sekundowy lag na odnowienie kluczy w WPA. Gry
    > sieciowe na dalszym zasięgu są problematyczne. Traci pakiety. Jednak co
    > kabel to kabel.

    Wiec jeszcze raz - masz zle skonfigurowne/nie wiesz jak skonfigurowac
    WiFi. U mnie mam zasieg pozwalajacy na dzialanie z pelna predkoscia
    przez 2 betonowe stropy, pokrywa ogrod, lekko zdycha w piwnicy, ale tam
    mi nie zalezalo. Nie mam zadnych lagow, nie gubi pakietow, zreszta to
    mialoby tylko jakies znaczenie dla UDP. Jak masz problem z zasiegiem to
    mozna zastosowac inna antene niz wbudowana, albo antenka w postaci
    paleczki. Problemy wystepuja jesli wykorzystuje sie tani, badziewny sprzet.
    A poza tym to po prostu dziala.