    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Poprowadzenie kabli sieciowych
    Date: Sun, 11 Jan 2009 18:57:04 +0100
    <49687281$1@news.home.net.pl> <gk9se8$16$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gk9v8j$qv0$1@news3.onet> <gka7bs$odi$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkaaea$b0q$1@opal.futuro.pl> <gkadmd$nea$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gkaf3d$il4$1@opal.futuro.pl> <gkai53$t75$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gkak7o$nrl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkcfd0$2c6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkch44$k20$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gkcrd9$4l$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gkcsk9$p3l$1@opal.futuro.pl>
    <gkd2vi$frr$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gkd3hc$4c3$1@opal.futuro.pl>
    <gkd6en$ptq$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gkd8v2$d4f$1@opal.futuro.pl>
    <gkdb8c$kt2$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    > Wiec jeszcze raz - masz zle skonfigurowne/nie wiesz jak skonfigurowac
    > WiFi. U mnie mam zasieg pozwalajacy na dzialanie z pelna predkoscia przez
    > 2 betonowe stropy, pokrywa ogrod, lekko zdycha w piwnicy, ale tam mi nie
    > zalezalo. Problemy wystepuja jesli wykorzystuje sie tani, badziewny
    > sprzet.
    > A poza tym to po prostu dziala.

    ehhhh ale tak ciezko zrozumiec ze cos co dziala u jednych nie dziala u kogos
    innego?

    sprzet sprzetem ale po drodze jest jeszcze wiele innych rzeczy kotre moga
    miec wplyw.
    strop stropowi nie rowny, sciana podobnie.
    u ciebie dziala u innego nie, sam widzialem dom gdzie do pokrycia calego
    obszaru trzeba by dac ze 3 AP:)
    dopiero instlacja AP ze standardem "n" troche uratowala sytuacje bo
    wystarczyl jeden AP, ale transfery nadal byly bez szalenstw.
    u kolegi rozmowa przez bezprzewodowy telefon w jednym pomieszczeniu
    skutecznie rozkladala komunikacje notebook<>AP :) sprzet linsysa wiec nie
    najwiekszy badziew :)
    rozdzielenie sygnalu TV za pomoca WiFi(tutaj juz nie recze za firme bo
    niewiem co to za firma) dzialalo mu dopoki po drodze(w kuchni) zona nie
    wlaczyla kuchenki mikrofalowej :)
    itd itp.

    sam widzialem stropy zelbetonowe 50 cm grubosci i naprawde zaden AP nie
    chcial mi dzialac przez taki strop :)
    trzeba brac poprawke ze kabel dobrze poprowadzony dzialac bedzie zawsze, a
    WiFi roznie. ja sam polecalem znajomym zawsze branie AP na probe i testy w
    domu, bo u jednych dzialalo nawet OK u innych dramatycznie.
    nie ma reguly

    --
    pzdr
    piotrek