  • Data: 2009-12-13 21:59:07
    Temat: Re: Porotherm 44 czy MAX
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    cinews:hg3gr9$ue4$1@news.onet.pl...

    > Mozna i ceramike tylko trzeba chciec. W kazdym razie ceramike mozna
    > wypelniac ciepla zaprawa bez stresu, albo nie wypelniac wcale.

    Ceramike tez mozna ciac b. dokladnie - ja swoj porotherm 25 cialem
    pila szablasta ("lisi ogon") z zapietym boshowskim brzeszczotem z
    widia do ciecia pustakow. Nie bylo zadnych ukruszen, kazdy element
    gdzies sie wcisnelo - odpadow mialem tyle, co nic :) Ale murowalem tez
    sam duzo z BK i jak sie porzadnie, dokladnie i prosto postawi pierwsza
    warstwe to reszta idzie jak OGIEN! Jak juz doszedlem do wprawy to
    ostatnia scianke ~10m2 z BK grubosci 18cm postawilem zuzywajac tylko 2
    worki kleju :-)) W hurtowni powiedzieli, ze pojda na pewno 4 ha ha :P
    Jakbym jeszcze mial ta specjalna kielnie ytongowa dopasowana do
    grubosci muru to taka sciane sie stawia w doslownie pol godziny ;) Ja
    jechalem z grzebieniem... 3mm - spoiny maja na gotowo moze z 1mm :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.