  • Data: 2010-12-31 17:18:03
    Temat: Re: Posadzka w nieogrzewanej piwnicy
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message
    news:ifkunt$60h$1@inews.gazeta.pl...

    > tez mam strop w piwnicy do ocieplenia. W kotlownia to pewnie welna, reszta
    > pomieszczen styro?
    > Co na to bezpieczenstwo ppoz, podobno styro kapie ogniem w razie pozaru.

    Wiem, za to wełna śmierdzi pod posadzką jak zaczyna gnić.
    Są teraz takie wylewane posadzki z czegoś tam jak piana ale taka
    gazobetonowa. Podobno warstwa 12cm jest równoważna z 10cm styropianu.
    I po wylaniu od razu się samopoziomuje i jest równe jak stół.

    > Trzeba to podpierac przy klejeniu, szczegolnie arkusze welny, bo ciezsze?

    Płaty 15cm kleili u mnie na grzebień do sufitu i nic nie podpierali.
    Trzymało aż się wsysało tynk. Wystarczyło dotknąć i pięścią poobijać.
    Robiłem osobiście próbę.