eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePoszukiwany żywy lub martwy ;-) - systemy rynnowe 'S'-lon › Re: Poszukiwany żywy lub martwy ;-) - systemy rynnowe 'S'-lon
  • Data: 2010-09-21 16:39:54
    Temat: Re: Poszukiwany żywy lub martwy ;-) - systemy rynnowe 'S'-lon
    Od: fenzyyy <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedyne oznaczenia na tym sprzęcie to 'S'-lon 100x67.5
    > Może ktoś zna producenta i/lub miejsce gdzie można takie cudo dokupić?

    Hejka. oprócz wujka google jest jeszcze taki cuś jak allegro
    (trudno powiedzieć ciocia czy wujek)
    skrobnęłem to co napisałeś i tu masz linka z którego wynika że S-
    lon to producent systemów rynnowych.
    poniżej link.. napisz do kolesia moze znajdziesz jakiś punkt
    zaczepienia.powodzenia

    http://motoallegro.pl/item1172072424_system_rynnowy_
    s_lon.html