  • Data: 2010-05-22 23:37:14
    Temat: Re: Pow?d?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ht9oee$25s$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Ehm, czy ktoś przejmował się pracownikami wyrzucanymi na bruk z małych
    > i średnich firm? Osłony były wyłącznie dla dużych zakładów, które
    > mogły przyjechać do Warszawy i zrobić demolkę. Resztą kompletnie się
    > nie przejmowano. Dlaczego rolnicy mieliby nagle mieć ekstra osłonę?

    To nie tak.
    Kiki pisze, ze rolnicy nie placa podatku. Zaproponowalem interes rolniczy by
    sam przekonal sie ile to podatku wygeneruje sugerowana dzialalnosc.
    Co do oslon mam swoje zdanie, sam zreszta doplat do dzialalnosci z Brukseli
    nie biore i fanem PSL'u nie jestem, wiec w tej kwesti jak mniem bedziemy
    zgodni, ale skad ten podatek?

    Pozdro.. TK