  • Data: 2010-05-24 09:59:24
    Temat: Re: Powódź
    Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To akurat Ja . Ale nowe koryto jest 500m dalej i kilka metrów niżej.
    Teraz jedyny efekt to bylo to ,że woda w studni podniosła sie na 2 metry
    poniżej poziomu gruntu w jeden dzień.
    Ten teren nigdy nie był zalany , a w 1997 roku woda wylała , ale nie doszła
    tutaj, zatrzymała sie na drodze 100 metrów od działki(pękł wał ).
    W razie czego, poziom podtopienia i tak nie będzie wyższy niz 20-30 cm,
    jesli w ogole realny, bo nie ma mozliwości spiętrzania wody na działce.
    nadmiar spłynie dalej kilometrami wolnej przestrzeni i równej .