  • Data: 2010-05-24 17:00:19
    Temat: Re: Powódź
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:htea8o$auv$1@opal.futuro.pl...

    > Samochody sprzedają z licznikami do 260km/h i zachęcają do mocniejszych
    > silników jeszcze bardziej. Czy to oznacza, że masz przez wioski jechać
    > takim autem 150km/h ?

    Rozumiem, ze nie zdaza Ci sie przekroczyc? :-))

    > To decyzja kierowcy mimo, że go wszyscy szczuli.
    > Tak samo jak pilot TU-154. Co z tego,że mu Kaczka kazał lądować?
    > Wiemy jak jest ale mógł sie postawić. Był za "miętki" to przegrał :-)

    Ale zrozum, ze tam byli tez przesiedlency i obiecane umocnienia.
    Jak bedziesz w Zakopanem i zobaczysz kolejke linowa na Kasprowy Wierch to
    nie pojedziesz bo wiesz ze moze spasc, czy jednak pojedziesz z wiara, ze
    ktos o to dba? Samochodem dla czego jezdzisz, przeciez ktos go homologowal a
    mimo to kola moga poodpadac bo ktos da ciala. Z tego co wiem latasz rowniez
    samolotami a Concord tez sie rozbil mimo braku prezydenta na pokladzie.
    Rozumiesz o czym pisze, czy bedziesz dalej na sile cyniczny? Skoro samoloty
    sie rozbijaja, samochody tez to czemu z nich korzystasz?

    Pozdro.. TK